Zal ik u eens iets vertellen? De dienstverlening van de post sucks big time, is echt niet meer van deze tijd.
Woensdag zit ik rond te struinen op het internet. Bestel ik een en ander. Iets na 17u doe ik de betaling, die moet op voorhand gebeuren. Donderdag rond de middag krijg ik een mailtje, uw bestelling is verwerkt, er is één item dat er niet meer was maar dat is vervangen door iets gelijkaardigs, ik hoop dat u daarmee tevreden bent. Ik mail terug, natuurlijk, helemaal, super dat het item vervangen is en niet wegvalt.
Twee uur later krijg ik een mailtje dat de bestelling verzonden is. Hiep hiep hoera, wat een service, zo snel!
Deze middag kom ik thuis, er zit een briefje in de bus. De postbode kwam een pakje brengen, maar u was niet thuis, foei! Maandag kan u het afhalen in het Postpunt in de Delhaize. Delhaize die op maandag pas ’s middags opengaat. Zucht. Ontgoocheling. Maandag, begot.
Komaan, dat kan toch beter? Dat pakje zou morgen toch ook in die Delhaize kunnen liggen? Die is morgen toch open! En zo kan ik nog wel wat oplossingen bedenken.
Oh well. Doen die mensen van die webwinkel zó hun best, kan ik toch nog wachten tot maandag. Urgh.