Soms krijg ik het van mezelf. Ik doe verwoede pogingen om mijn administratieve chaos georganiseerd te krijgen, maar dat lukt niet altijd even schitterend.

Vanmorgen op zoek naar een afleveringsbewijs dat we die DVD-recorder binnengegeven hadden voor herstelling. Ik *dacht* dat ik dat gezien had, en bij mijn onbetaalde facturen gestoken had. Omdat daar dus de papieren zitten die ik nog nodig heb. Nope, daar zat dat niet. Beginnen roefelen in de kast tussen de andere papieren en mappen, de orginele faktuur daar gevonden, maar dat papier niet. Tot uteindelijk Nic zijn frank veil dat dat papier nog in zijn jaszak zat, en daar de hele tijd was blijven zitten.

Oef.

In de auto onderweg naar het werk dan begon ik opeens te panikeren dat een aanpassing van mijn arbeidscontract en mijn ingevuld papier voor de uitbetalingsinstelling gisteren op mijn bureau lagen, en dat ik die niet meehad naar huis. Op mijn bureau lagen ook een grote en 5 gewone enveloppes om op de brievenbus te doen. HELP, die papieren zouden daar toch niet tussengezeten hebben? Pfffff… ik ben toch erg. Maar gelukkig: de papieren lagen gewoon nog op mijn bureau.

Oef.

Ik moet daar toch echt eens iets aan doen. Het zou me redelijk wat stress besparen.

Verwante Berichten:

  • Geen verwante berichten

Misschien lees je dit ook graag:

Zeg het eens?