Ik zou me er niet zo in mogen opjagen, maar da’s mijn aard nu eenmaal niet.
Vandaag is het datakabeltje gearriveerd. Ikke blij. Doosje opengepeuterd, kabeltje ingeplugd. Ha, daar wordt iets herkend. Drivers geïnstalleerd. En daar stopt het. Mijn GSM wordt niet herkend. Staat niet in de verkenner. Gegevens komen niet in het programma dat ik geïnstalleerd heb.
Dan kijk ik op de connector: verdoeme hè, die kabel is voor een ander type GSM. Sorry, dat marcheert niet. Mail naar de klantendienst, krijg ik zo’n lamme mail terug dat ik de *juiste* software moet installeren. Héb ik gedaan. Mail terug dus. En nu afwachten wat het volgende antwoord is.
Kijk hè, ik word daar heel ambetant van. Héél ambetant. Ik heb een humeur om op te schieten.
En wat hadden ze nu te zeggen?
Nog niks. Maandag gaat er nog eens een stevige mail de deur uit.
Nic heeft nog vanalles opgezocht, geen avance. Ik heb de boel eens verwijderd, en ben omgekeerd tewerkgegaan: eerst drivers geïnstalleerd en dan spel ingeplugd: geen avance. Nic heeft het op zijn PC ook eens geprobeerd, geen avance. Nieuwe drivers door Windows update, geen avance. Heb Janna’s GSM ook eens geprobeerd, geen avance.
*grmbl*
Na twee dagen niet eens een antwoord? Tof zeg, goeie service 😕
Het eerste antwoord was er snel, maar daarna…
Ik zal wel eens deftig aan de boom gaan schudden.